(Thoughts)

Varför är man så rädd att ta kontakt med folk man inte känner? Alla har nog varit med om att man har sett en viss person kanske vid busshållsplatsen, i hissen, i skolan etc. Som man så jättegärna vill ta kontakt med men man vågar inte. Tänk på vad man kan missa. En ny vänskap eller kanske en ny kärlek. När jag var singel så var det så många som sa "äsch, det finns många killar där ute - plenty of fish in the sea" Men ändå så kunde man känna sig så ensam. Kan det ha varit för att man inte vågat säga det man vill säga? Jag hade en killkompis till mig som efter ett år sa till mig att han hade haft tankar om att bli tillsammans med mig ett tag innan han träffade sin flickvän - när jag hade känt exakt samma sak. Men ingen av oss vågade. Tänk vad livet skulle vara annorlunda om man verkligen gör som ens hjärta säger åt sig att göra.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!