Like sex to my ears

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade sjukt sent. I know. Skitdåligt eftersom jag börjar skolan på tisdag menmen. Kommer bli skönt sen när jag ställt om klockan igen. JUSTE! Idag kom mamma hem från rom. Har saknat henne för mycket. Har varit ensam hemma i tio dagar nu. Snacka om att jag har lärt mig de vuxenkvaliteér som krävs för att överleva ensam hemma.
Imorgon så ska jag åka till stan och lämna tillbaka en halsduk och förmodligen köpa ett nytt dataskydd.
For now..
... Så bjuder jag på denna underbara låt & som rubriken lyder: det är som sex för mina öron - älskar det!

Postat av Anonym

kan du visa upp dina presenter du fick i julen? skulle va fett skoj<3:)

Datum: 2011-01-10 | Tid: 12:22:43



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!