Pretty Little Liars

Måste bara tipsa er svenskar om en serie jag börjat kolla på som Lindah berättade för mig om. Den är så jävla grym! Är helt fast nu och kollar två avsnitt om dagen. Den heter som rubriken lyder; Pretty little liars. Handlar om fem bästa vänner som har skitkul med varandra tills en dag då en tjej försvinner. De får senare veta att hon har blivit mördad men ingen vet av vem. Tjejerna får konstiga sms från någon som kallar sig för "A" och de tror att det är deras döda vän.

Nu ska jag inte berätta mer för 1) Jag orkar inte & 2) Ni måste verkligen se den.
och det kan ni göra här: http://tv.blinkx.com/show/pretty-little-liars/IOKHdYnibJWQJ2Su




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!