Svar: Hårförlägning

evelina:
Hej Stephanie! tänkte bara fråga om du har hårförlängning fortfarande? kan du inte berätta lite om det, hur det är att ha clips, du köpte det på taj mahal va? räcker ett paket för att få det så tjockt som ditt? lite tips och sånt bara :) vore roligt!

Hej Evelina! Yes det har jag, men använder det bara då och då. Jag har bara prövat på clips, så jag vet inte hur det är att te x sy in extensions. Att ha clips fungerar bäst för mig för jag gillar att kunna ta av den då och då och att det är så enkelt att sköta. Har även hört att det är de som sliter minst på håret. Jag köper det från Taj Mahal men det finns en till hårförlägningsbutik runt gatan, så om taj mahal inte har just den färgen jag har så går jag alltid dit och kollar. De ligger alltså runt hörnet från tajmahal, väldigt enkelt att hitta.
På min gamla hårförlägning (som jag klippt upp) köpte jag två paket. Taj mahal har olika märken och vissa märken har tunnare hår än de andra, så ibland kan det bli för tunnt och därför måste man köpa två paket. Men det får man se efter att man sytt ihop det första paketet med clipsen.

Här står det lite mer om extensions; http://michaelofrisorerna.se/loshar/

Jag utan & med hårförlägning:




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!