Svar till kort frågestund:

Anonym: Var får du all din ispiration ifrån?
Vilken är din riktiga hårfärg?
När förlorade du oskulden?
Svar: Om du menar kläder så får jag inspiration från bloggar, hemsidor, lookbook med mera. Om du menar till bloggandet? Så har jag nog ingen direkt inspirationskälla. Min riktiga hårfärg är ljusblont/platina (se bild) Sista frågan kommer jag inte svara på tyvärr.. Min morfar läser fan den här bloggen! haha

Anonym: Har du någon gång varit riktigt kär?
I LIKE YOUR BLOGG, puss!
Svar: Yes, det har jag.  Men det höll inte så länge dock. Typ en månad.

Amanda:
Vem är bäst av dina vänner ;)?    Svar: Såklart dig amanda!
Vem är kungen av dina vänner ;)?    Svar: You again bitch <3 haha :)
Vad tycker du om bloggarna?
Mogi:
Kenza:
Kissie:
Gaybloggen:
Fukie:
AmandaHedmans:
Svar:
Mogi, tycker inte så mycket om hennes inlägg, men diggar hennes videoinlägg! Hon är ju as ball.
Kenza: Grymt fin, älskar hennes garderob osv. Men kanske inte så intressant att läsa
Kissie: Läser hennes blogg av gammal vana, annars så tycker jag inte om henne.
Gaybloggen: Not so fun, men läser den mest av vana.
Fokie: Grymt söt tjej, gillar hennes stil men skulle ändå inte kunna använda hennes kläder och naglar :P
Amandahedmans: är bäst såklart ;)

Favorit affär?
Svar: H&M, vero moda, bikbok och några till.

Snabba svar:
Kissie? - Dessie?
Godis? - Chips?
Gina tricot? - H&M
Goose? - Fjällis?
Usa? - Sverige?
Hund? - Katt?
Sommar? - Vinter?

Anonym: hur såg du ut för 5 år sen? kan du lägga in en bild? :P
Svar: Visst, men det är ingen vacker syn.. jag visar bilden innan jag ångrar mig.. haha


Postat av amanda ♥

Fina svar.. I LIKE <3

Datum: 2009-12-25 | Tid: 00:59:38
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!