Things you probably didn't know

Arizona Ice Tea - ar ett maste for amerikanerna ute pa stranden
Snapple - Dom har tusen olika smaker
Dom gar 12 ar i skolan istallet for 9 - jag skulle aldrig palla!
Dom har inte losgodis - sa lillbrorsan tvingar mig att ta med mig "swedish candy"
Dom anvander manga hattar - Speciellt cowboy hattar
Det finns manga "wb-playboy-looking" medelalders kvinnor - vilket ar ganska laskigt for en del har opererat sig sa mycket sa dom ser ut som aliens.
Alla ar jatte bruna - vilket gor sa att jag far angest, haha. Men dom bryr sig inte om att jag ar vit
4 july ar varldens storsta grej har - pa 4 july sa har alla nagon kladsel med amerikanska flaggan, dom har luftballonger, parader osvosv.
Det finns balsam/shampoo i stora pumptuber - varfor kan inte vi ha det? sa mycket enklare & flaskan tar aldrig slut.

Mer kommer jag inte pa, men nu ska jag nog ga och sova! Hors imorgon


Btw, tycker ni att jag ska skriva pa cepe-svenska eller engelska?

Postat av lottie

Vilken fin bloggdesign du fått, Vic äger på att fixa nya :)<3

Datum: 2009-06-25 | Tid: 10:50:49
Blogg: http://lottiesvardag.blogg.se/
Postat av amanda ♥

Cpsvenska!! :D



Men vi i MUF ska typ fira 4th july och "koncervativ tisdag och rutgers föräldrars bröllopsdag.." XP



HAhaha,

misssssss yooou <33<3<3<3

Datum: 2009-06-25 | Tid: 13:33:17
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!