Om bloggar med "makt"



Om bloggar med makt
Och jag tror att alla vet vilka bloggar jag snackar om då, alla stora "fjortis" bloggarna. Och då kan jag väll börja med Kissie. Alexandra säger hela tiden att hon alltid spelar en viss "roll" i bloggen. Hon säger att allt hon skriver är Alexandra gånger tusen. Hon använder det som en bortförklaring för att visa att det är OK att skriva så som hon skriver. Okej nu låter jag kanske som en blind tjurkärring på 1000 år som sitter och pratar politik med sin katt, men det jag vill komma fram till är att de flesta människor vill nog veta hur hon nu är i verkligheten eftersom hon får det att låta som om alla har en heeeelt fel uppfattning om henne. Men seriöst, jag tror inte att alla kritiserar henne för hennes elaka inlägg, hennes läppar osvosv. Jag tror att det som igentligen kritiserar är hennes handlingar och det hon väljer att skriva och framstå som BARA för pengarna. Vad skulle hon vara utan oss läsare? INGET. Jag känner inte henne, nej. Men jag kan föreställa mig hur hon är pågrund av bloggen hon har skapat. För det är väldigt få i Sverige som skulle skriva såna inlägg bara för fame and money. Hon väljer att framstå som en jävla idiot inför hela sverige för ja typ mindre än femtusen spänn i månaden och gratis dricka. Good work!

Paulina on the other hand tycker jag är grym. Just för att hon har bevisat att man kan ha blont långt hår och ljusrosa läppar och vara en helt vanlig tjej. Hon är öppen om saker och ting och har självrespekt vilket inte många andra bloggare har. Hon verkar faktiskt bry sig om saker och ting.
Två andra bloggare som också är grymma är dollyblond & annielindblad. Dom är hellre sig själva istället för att fakea till sig för pengar och skit, dom kör sin egna grej och som sagt; hellre bli älskad av få människor än hatad av många.

Puss, nu ska jag plugga lite till och sen sova!

Postat av amanda hedman <3

gumman vad har du gjort med bloggen :O`?



<33333

Datum: 2009-11-18 | Tid: 18:54:45
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Julia

håller gryymt mycket med om det du skrivit om Kissie . sjukt fin blogg också :)

Datum: 2009-11-18 | Tid: 20:00:07
Blogg: http://volume.webblogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!