En liten update!

Hej! Nu ska jag börja uppdatera igen! haha. Jag har inte skrivit något på typ flera dagar så här kommer en liten update om vad jag har haft för mig:

Fredag; Var ute med jonas och max en stund, sen gick jag hem och mötte Helena, så träffade vi en massa människor. Så ja.. Vi var väll lite överallt den kvällen, haha.

Lördag: Träffade amanda, Issa, och amandas tokio-hotel-fan-kompis (som var as trevlig btw) vi gick runt i kista en kortis och jag köpte en tröja från monki! Efter det så gick vi hem till mig, gjorde oss iordning och åkte till en "19 suger" fest i fridhemsplan. Det var skit kul! Efter den så drog amanda hem och jag mötte upp Jonas, dinny & Jacob (?) så gick vi till Linn(?) i rissne.. och ja, vi var inte där så länge haha (Skulle gå upp as tidigt nu på söndan)

Söndag: Vaknade tidigt, gick och jobbade med amanda, lunchade med nigel, gick hem, och har nyss kollat på paranormal activity med Helena, magnus & topp. Den var as bra! Innan filmen råkade jag skapa ett popcorn regn där vi satt (haha) jag är ju så smidig..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!