Känns som om jag har blivit vuxen..

.. För en dag. Anledningen är till att jag först var barnvakt efter skolan, när jag kom hem med cash i fickan så satte jag mig direkt ner för att plugga, sedan laga mat till mig själv, dammsugade lägenheten och är nu ensam hemma. Jag känner mig lite rädd för att växa upp. Allt blir så seriöst. När jag såg på Mael när han lekte med sina små delfiner i soffan så kom jag på att allt var så enkelt och fridfullt när man var liten. Man satt med sina små barbies och var lycklig. Ioförsig så är man ju lycklig nu också men det har blivit så himla seriöst. Men jag tänker iallafall inte skynda på livet och bli som blondinbella. Det passar inte mig haha!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!