FOTOGRAFERING!



Idag så är det äntligen fredag och har haft en as rolig dag i skolan. Först så hade jag ea, idrott och sen lunch (detg blev nachos!) och på eftermiddag så hade jag redovisning av projektet och SPEX! Tycker det är kul att vi hade det i början av året och vårat foto blev ju jättesnyggt. Hade verkligen inte planerat vad jag skulle ha på mig men tog bara med mig lite saker och så fick det bli "dum blondin" Läste en bok upp och ned (vilket man tyvärr inte ser på bilden, haha) Det ända som var lite synd var att min lugg var ivägen på alla bilder! Men det är lugnt.
Idag så har jag inga planer just nu, men vi får se vad som dyker upp nu på kvällen. Ha en bra fredag!


Postat av Allas lilla hjärta Mathilda

Snyggaste tjejen sitter till vänster om dig! <3

Datum: 2009-09-11 | Tid: 18:07:32
Blogg: http://mthilda.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!