All time low, Stockholm.

Wow, kom hem från grymma All time low konserten för ungefär en timma sen. Tog en lååång dusch eftersom det var sjukt varmt och klibbigt i salen! Men det var riktigt kul ikväll. Åkte dit med Amanda och mötte upp två från min gamla skola, blev vän med en tjej i kön, träffade en kille i publiken (som vägrade släppa min midja under kvällen!!) träffade killen jag var hos i norrtälje OCH SÅKLART All fucking time low. Tog kort med dom, fick autografer och hela kvällen var bara helt lyckad. Det var så värt allt svett och väntan. Loved this.
Här kommer bilder som amanda tog och bilder på mig och killarna.. tog inte kort med ryan tyvärr.






Zack, Jack & Alex! Jag såg absolut inte bra ut på bilderna men var bara tvungen att visa upp dom!

Postat av A M A N D A

OHLALALA SNYGGINGAR ALLIHOPPA! <3

Datum: 2010-08-17 | Tid: 15:04:56
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!