London update

Tja allihopa! Min plan var igentligen att inte blogga när jag är här borta eftersom jag hatar inlägg utan bilder men ville bara skicka iväg ett litet levnastecken. Resan hit var kaos! Dumma jag glömde bort att ta med passet och eftersom det var kö på vägen och att vi inte skulle till Arlanda så kunde inte vi åka tillbaka. Så i panik ringde mamma till polisen på flygplatsen och sa att det skulle förbereda ett nytt pass till mig (ett pass som bara håller i en månad) så rysligt sminkad och ofixad fick jag ta ett nytt passkort på polisstationen. Och mitt pass VAR ROSA :D haha. Annars har allt här varit bra. Har gått runt inne i stan med pappa och shoppat lite men vi har fortfarande svårt att hitta en bra skolavslutningsklänning till mig. Idag ska vi även möta upp min styvfarfar och flytta till hotell. Så vi ska alltså inte bo på stället som vi bodde på inatt. Vädret här är inte att hurra för men det är iallafall lite varmt. okej, nu blev det lite för långt inlägg. Men ni får ha det bra! Hörs




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!