Efter Tio blogginlägg 1

Nu är det reklam!! Gud vad kul det här var haha. Är lite trött från igår bara, hoppas det inte syns i tvn. Nu är Egoina här också :)

Haha, min tröja gör så att jag ser sjukt bred ut ;)


Postat av Mickan

Fin bild :D

Datum: 2010-03-30 | Tid: 10:18:17
Blogg: http://mickanflickans.blogg.se/
Postat av Katta

Hej!



Jag heter Katarina och fick tag på din blogg genom Efter tio-länkarna. Jag skriver för att jag just nu håller på att förbereda min c-uppsats i sociologi som kommer att handla om bloggfenomenet, varför man gör det och vad man får ut av att det osv. Studien kommer att grunda sig i intervjuer med ungefär 6 tjejer i åldrarna 15-20 inom Stockholmsområdet.

Om du stämmer in på detta så undrar jag om du skulle vara intresserad av att ställa upp?

Jag kan tyvärr inte erbjuda någon ersättning men bjuder gärna på fika under intervjun. Den kommer att vara ungefär en timme lång och ske på valfritt café inom Stockholmsområdet i april. Du skulle självklart vara anonym i min studie.

Om du inte själv vill ställa upp kanske du känner någon som vill och kan?

Jag skulle bli mycket tacksam för all hjälp jag kan få!



Hälsningar Katarina

Datum: 2010-03-30 | Tid: 10:27:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!