GO KATE!


Haha jag totalt älskar det här programmet. Har följt det ett tag nu och måste bara kommentera: GO KATE! Jag skulle aldrig kunna stå ut med att människor behandlar en så dåligt som de gjorde med henne, för vilken anledning? Sjukt sur. Och kolla på Annie? vad fan gör hon i the bad girls club. SHE'S GOOD FFS. Om hon verkligen skulle passa i det huset så skulle hon gått ner och slagits med dom som slogs FÖR henne. Så går hon upp och pratar med sig själv? man typ va? Om någon hade slagit mig skulle jag explodera. Man ska inte tolerera sånt (även fast hon förtjänade det). Och Amber skulle aldrig kunna ta ner Kate ensam. Det var därför hon gick ut med sin kära hippo/livvakt Lexie. Kan du inte stå för dina egna åsikter utan att ha någon annan med dig?

Btw, om man har sett tidigare avsnitten (som finns på youtube, så fattar man vart jag kommer ifrån med det här inlägget)

Svar till Elisabeth: Serien heter The bad girls club! Om du trycker på youtube-klippet så kan du hitta alla avsnitt :)


Postat av Elisabeth

Hallå ? Vad är det för serie? x] det skrev du alldrig <3

Datum: 2010-03-04 | Tid: 18:48:51



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!