Jag förra året.

När jag kollar i mina arkiv här i bloggen så är det enda jag tänker på hur snabbt tiden igentligen har gått. Jag kommer ihåg förra nyåret som om det var igår. Så, det här är en liten lista på vad som har förändrats & på vad som hänt det senaste året.
- Jag har blivit blond igen
- Mina föräldrar skildes
- Jag och mamma flyttade till sjövägen.
- Jag har tappat kontakten med en nära barndomsvän
- Jag blev vän med skönaste människorna.
- Och tappade en nära "vän"
- Min gamla pojkvän var otrogen och vågade inte erkänna så han var dryg bara så att jag skulle göra slut.
- Träffade andra killar men jag avslutade det alltid.. hehe.
- "Rymde" till Las Vegas med mina kompisar Alex och Paul.
- Jag fyllde femton
- Fick bättre relation med min styvmamma och halvbrorsa.
- Blev lite galnare och började leva som halvt yesman (de som säger ja till allting)
- Kom närmare amanda (på slutet av året iallafall)
- Åkte aldrig till grönan!

Och det är säkert mycket mer, men kommer inte på så mycket mer nu.

Jag förra nyår i min toalett, brunett med brun utan sol och ready to go


Postat av Anonym

Har inte sett så mycket av din "gamla pojkvän", förstod aldrig hur han va. Berätta om honom!

Puss loooove your blogg :)

Datum: 2010-03-04 | Tid: 15:12:33
Postat av Anonym

Haha ofta du fortfarande tar upp det på din blogg ?



Jadu annonyma person, det har väl inte du något med att göra?

Datum: 2010-03-07 | Tid: 20:07:28



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!