My thursday

Hela min dag har bestått av att spela in nya youtube klipp till min nya youtube kanal: StephaniesCorner
Säger såklart till när första videoinlägget kommer upp så att ni kan subscriba till mig! En annan sak jag gjort är att jag packat till Italien. Men, lång historia kort så åkte flygbussen fel så missade mitt flyg och kommer nu spendera resten av lovet i Sverige. Denna dag har varit otroligt kaotisk för mig, mestadels på det personliga planet. Men förhoppningsvis så kommer allt kännas lite bättre snart. Imorgon ska jag försöka trösta mig med lite shopping. Vilket brukar funka i tillfällen som dessa.

Postat av Sanna

Men shit vad hemskt att bussen körde fel! :O Då får dom ju fixa ett annat flyg väl!

Tur att det finns tröstshopping vid sånna tillfällen:)

Datum: 2011-04-22 | Tid: 09:29:24



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!