Update/& Sökes!

Hej bluggen. Har varit ganska kass på att uppdatera, sorry! Men har slagits av en lätt bloggtorka just nu. Men ville bara säga att fan vad jag älskar mina läsare! Det känns som att ni har börjat kommentera mer vilket är hur kul som helst. Älskar att prata med er och få höra vad ni tycker om allt.

Och nu är det så att jag håller på med en extra grej i skolan. Ska nämnligen göra en musikvideo. Och jag söker "skådespelare" till den! Helst ska ni bo i Stockholm eftersom det är här någonstans den ska spelas in. Söker även någon som är bra på att dansa streetdance/popping eller något liknande. Så om någon därute är intresserad så kan ni maila mig på [email protected] med bild på er själva, namn, ålder, och lite om er själva :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!