Colour it!

Något jag verkligen tycker är skitsnyggt är när folk vågat slinga håret i starka färger. Så coolt, annorlunda och ballt. Om jag inte var så feg skulle jag nog gjort det för länge sen. Funderar på att faktiskt göra det snart. Det är ju INGEN som har det och jag antar att folk skulle kolla på mig mycket men tänk vad skönt att faktiskt se ut så som man själv vill och inte som alla andra vill. Nej jag ska göra det!! Eller isånnafall köpa hårförlägningar och färga dom. Vad tycker ni om det här? Snyggt eller fult?



Postat av Linnea

aaaaaaaassnyggt :)

Datum: 2011-03-20 | Tid: 18:33:54
Blogg: http://hsls.blogg.se/
Postat av nadia

gör det!! så jäkla snyggt, passar bäst på folk med ljusare hår så tror det ksulle vara snyggt på dig :)

Datum: 2011-03-25 | Tid: 12:11:49
Postat av IDA

Så coolt! Har också funderat på att göra något sånt här. :)

Datum: 2011-03-25 | Tid: 13:44:17
Blogg: http://iiea.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!