My favourite TV Shows

Jag har alltid varit en liten tv-serie nord sa nu sa tankte jag ranka upp mina favorit serier. De flesta kan man ju oftast bara se pa datorn eftersom de inte sands i Sverige an. Men har ar dom!
1. Jersey Shore
Jag har anda sen forsta borjan varit helt galen i Jersey Shore. De flesta svennebananer har klagat pa serien men sjalv sa alskar jag den! Riktigt skona manniskor. Alla vet ju nastan vad de har programmet handlar om sa behover nog inte forklara sa mycket. Kan bara saga att mina absoluta favoritpersoner ar Jwoww, Paulie D och Snookie. Kolla pa trailern HERE och kolla pa serien HERE
2. The buried life

Den har serien handlar om fyra vanliga killar i USA som har gjort en lista pa 100 saker de ska gora innan de dor. Och i serien sa handlar de om deras resa nar dom ska uppfylla allt pa listan. Och for varje sak de har uppfyllt sa hjalper de en framling att gora detsamma. Det ar sjukt kul for de har helt galna saker de ska gora. Som att t ex smyga in pa en fest i playboy mansion.
Kolla pa trailern HERE och sasongen HERE
3. The bad girls club
Det har ar en serie som funkar ungefar som Big Brother/The real world. De valjer ut ett antal tjejer som sokt till programmet och som far flytta in i ett hus tillsammans. Men de ar ingen tavling och de spelar bara in allt som hander i huset. Programmets "nitch" ar att de valjer ut tjejer med attitydsproblem. Och da menar jag rejala attitydsproblem. Olika tjejer varje sasong och det ar 60-70% av programmet innehaller en massa catfights.
Kolla pa trailern HERE och serien HERE
(Eller sok pa youtube for dar kommer avsnitten ut snabbare)
4. Pretty little liars
Min senaste obsession. Producenterna kallar det "tonaringarnas desperate housewife thriller". Handlar om fyra tjejers liv och om mysteriet bakom deras basta vans dod. Ingen vet vem som mordade henne men de ar fast beslutna att ta reda pa vad som hande. Den ar sjukt spannande och beroendeframkallande!
Kolla pa trailern HERE och serien HERE
Nya avsnitt kommer ut varje onsdag

5. Kim & Kourtney takes New York
Om du har gillat Keeping up with the kardashians sa kommer du alska den har. Man far folja Kim och hennes syster Kourtneys liv som nyinflyttade kandisar i New York. De ar upptagna med att spendera tid med familjen, oppna en ny Dash butik och att vara med pa omslag osv. Riktigt underhallande.
Har ar en Sneak Peek och serien ar HERE (finns ocksa pa youtube)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!