The beginning of a new chapter.

Dålig uppdatering. Som vanligt. Men lite längre än vanligt. Har länge funderat på meningen med bloggen. Som jag nu tappat med tiden. Just därför kommer jag ändra meningen tillbaka till den första anledningen som jag skapade den här bloggen. Den här bloggen kommer härmed bara innehålla saker från mig, min vardag och mina tankar. Och när jag väll känner för att blogga om vackra ytliga begär och saker som inspirerar mig så kommer jag att göra det HÄR (http://www.stephaniescorner.blogg.se)

Så ja, alla ni som gillade min blogg för alla "mode" saker jag skrev och gjorde kan ju börja läsa den. För den här bloggen kommer vara stället där jag kommer skriva av mig om allt och alla.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!